bästa helgen på länge!

har haft det hur underbart som helst, kan ju bara säga att det va den bäästa helgen på länge!
kan ju berätta lite om den!
fredag: jag och tobbe åkte upp till baldersvägen och var på fest, det var rikigt trevligt, mycket skratt, senare på kvällen skjutsade johan mig till pontus, och där var oskar och max. tillbringade kvällen med dom, vi satt och kollade på film, käkade godis, och bara levde livet, och senare gick vi ner på max för att käka, rikigt gott må jag säga.
sedan kom tobbe och johan dit, efter ett litet tag kom johan och hämtade mig på stan och skjutsade mig till gullänget där det var fest, men drog ganska så snabbt därifrån, drog tillbaka till grabbarna, sovde även över där, delade soffa med oskar, kan ju säga att han ta stor plats iallafall!

lördag: vi vaknade ungefär vid halv 11, fixade oss och gick ner på stan, gick runt i ungefär 3 timmar, sedan drog vi upp till pontus igen, jag och max satt och spelade x-box, det gick väl inte så bra för mig, hah!
sedan gjorde vi våfflor och käkade, efter de så tog vi en powernap och efter de kom amanda till pontus, vi satt först och snackade och levde livet, sedan skulle pojkarna gå till hemmakväll och köpa godis, då gick jag o amanda hem till mig och käkade tårta, sedan gick hon och jag till uh och fikade, efter det gick vi upp till pontus igen och kollade på film, efter ett tag somnade pontus, och jag och oskar gav varann massage.
efter det vaknade pontus till liv och sa att jag skulle testa ett spel på hans dator, det spelet va ju läskigare än en skräckfilm vill jag lova, har aldrig vare sådär rädd tro jag, haha!
ungefär vid 4 stack amanda hem och vi gick och la oss.

söndag: vi vaknade ungefär vid 12, åt frukost och gick ner på stan, sedan träffade jag öhman och boman och var  med dom, sedan vid 5 så gick jag till resecentrumet och sa hejdå till oskar och max.

det var min helg, kan ju säga att det var rikigt kul att träffa dom igen eftersom jag inte ga träffat dom på ungefär ett år och hoppas jag får träffa dom snart igen!
men nu tänker jag fortsätta kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0