amanda olsson ~

det går inte förklara hur jävla underbar du är bruden!
vi har bråkat en massa gånger, men vi har alltid löst det, för vi vet längst inne att vi inte klarar oss utan varandra.
men en sak jag vet, är att vi alltid komma vara bästa vänner och att vi aldrig ha det tråkigt när vi är med varandra!
du är en tjej som man kan snacka med allt om, det spelar ingen roll om vad, du stöttar en alltid och finns alltid för en, vilket är sjukt jävla underbart!
med dig kan jag vara mig själv, verkligen släppa loss och man behöver inte skämas, vi har gjort en hel del knäppa saker tillsammans, ibland kanske vi till och med ångrar att vi gjort det, pga av smärta eller nånting, men även om vi gör illa oss och slår oss väldigt mycket, så ligger vi där tillsammans med smärtan och skrattar oss igenom det!
jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är som har dig som min bästa vän, utan dig skulle jag inte ha suttit här nu!
du har förändrat mitt liv så otroligt mycket, från att ligga nere på botten, till att ta mig till toppen.
trots att jag låg där nere, så kämpade du för oss båda och du lyckades få mig att må bäst.
skulle jag inte ha haft dig vid min sida, skulle jag seriöst inte orka leva nu, du är min andra halva, du är som en syster för mig, vi gör allt tillsammans!
alla bråken har gjort våran vänskap så mycket starkare.
du är den allra bästaste vännen man kan ha och jag lovar att jag aldrig komma släppa din hand, den komma jag hålla hårt föralltid.
jag kommer aldrig att släppa dig, för skulle jag tappa dig  i mitt liv, skulle det bli som att jag tappar halva mig.
du är den perfektaste bruden jag vet, du har verkligen allt som en tjej kan ha, snyggheten, snällheten och det allra bästa med dig är att du är så otrolig jävla omtänksam.
du bryr dig seriöst om alla, du är perfekt!
jag älskar dig så otroligt mycket bästa vän! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0