helgen!

tänkte berätta lite kort om helgen!
 
fredag: jag var med boman och elvira vid hamnen, satt och snackade och bara mådde, lite senare drog vi till max och var med tobbe och hans gäng, efter ett tag kom det bara fler och fler folk som vi var med, och kvällen slutade med att boman åkte maxbricka från örnen och slog sig ganska fint.. men han är ju inte bitter för det.
sedan åkte jag och jag boman hem till honom.
 
 
lördag: vaknade upp hemma hos boman, men världens förkylding, efter vi hade käka frukost så skjutsade boman hem mig, jag fixade i ording mig, senare på kvällen kom boman och vi åkte iväg till max, där elvira, tobbe och en kille till var, efter det åkte vi hem till Kim, och var där.
sedan fick vi med oss Kim till stan och vi drog och käkade på max, senare på kvällen så började allt spåra, en av mina vänner blev slagen och fick sin näsa bruten.
med massa bråk och allt sånt, så slutade kvällen ändå rätt bra, dom löstde  det och allt blev bra tillslut.
en av dom bästa helgerna faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0