17 mars

sitter just nu och kollar på teve och huvudvärken försvinner aldrig.
kan berätta lite om gårdagen eftersom jag inte ha uppdaterat så mycket!
först var det skola, slutade ungefär vid elva, sedan satt jag på skolan tills ett då amanda sluta och efter det tog jag, amanda och tobbe bussen ner till stan.
efter några timmar på stan, gick jag hem och käkade och fixade mej, sedan gick jag och amanda ner till stan igen, där var vi med några människor, efter det, så gick vi ner till hockeyn, och jag kan ju säga att det va var den bästa matchen på länge, fyfan vilket jävla ös det var där.
och jag måste även säga grattis till modo, ni spelade förjävla bra! ♥
efter matchen var slut, så stannade vi nere på arenan ett tag och terrade lite skellefteå folk och efter det fick jag, amanda och tobbe skjuts upp till sörliden där det va fest.
men festen var rikigt jävla värdelös, det var för mycket folk..
så vi tog en liten promenad ner till max och där var det heller så mycket folk.
och efter många sura minnen så åkte amanda och tobbe hem, och jag fick skjuts av oscar.
så jag kan säga att kvällen igår inte var så lyckad..
men ikväll vet jag inte rikigt vad som händer, jag vill hitta på nånting, men eftersom jag inte känner mig rikigt frisk så känns det ganska meningslöst, men jag får hoppas att jag känner mig bättre senare!
känner att det här inlägget var aslångt och jag skrev inte så mycket vettigt, men tänkte mest bara säga att kvällen igår sög rikigt hårt och sedan har jag ju inte uppdaterat så mycket, det var därför det blev långt.
men nu tänker jag ta och städa rummet!
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0