sena nätter, tomma glas!

bilden är ju sjukt snygg, tänker berätta lite om gårdagen!
igår kväll for min familj till husum, men jag stannade hemma, så då kom robin, johan och tobbe förbi.
vi satt och kollade på teve, sedan fick vi för oss att sminka tobbe och robin, dom blev ju snygg, haha!
efter det bestämde vi oss för att dra till högland på en fest, vi kom dit och festen var ju inte direkt ös, men lite senare styrde vi ju upp det!
efter vi hade varit där ett tag så drog vi hem till robin, där vi satt och kollade på teve och snackade och robin var snäll och stekte hamburgare till mig, lite senare så bestämde vi oss för att sova.
det var ju lite grann om kvällen, jag tänker inte gå in på detaljer, men det var in minnesvärd kväll!
grabbar, ni är ju fan bäst!♥
träffade ju ju även folk som man inte hade träffat på svinlänge, tillexempel: ludwig strömberg, oscar nilsson nordin, julia forslund, belinda grund, gogga, robin edlund, nicklas sundqvist och massa fler.
tack alla för kvällen, den var sjukt rolig.

Kommentarer
Postat av: sofie

hahah!

2012-03-25 @ 16:24:40
URL: http://sufi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0